2011. december 3., szombat

Háttér III.


Jelenlegi partink utolsó tagjának, az Arch-militantnak (István) az előtörténete:

Ed Terry előtörténete

- Katt…Katt… Francba, ez a rohadt tár beragadt! Hogy mit kérdeztél? Honnan jöttem? Na jó… Elmondom, csak ne feszegesd a köteleidet!



A Teutonról jöttem. Ha eddig csak szép és jó helyekre mentél, akkor biztos, hogy nem voltál még sehol, és az én planétámat sem taposta fényes bakancsod. Mocsaras erdős hely. A magad fajta biztosra veszem, hogy az első éjjelt nem élné meg. Ha valamit is hallottál róla, akkor tudod, hogy az ork törzsek nem igazán szívlelik az ember kolóniákat. Mindegy, te ezt nem értheted. Az efféle puhányok csak hírből ismerik őket. De nekem… Még csak tíz esztendős lehettem, amikor az első horda rohamot indított a telepesek ellen. Egyenlőtlen küzdelem volt. Két testvérem, kik őrzők voltak, és édesapám, aki testőr parancsnok volt, veszett oda. Mind jó katonák… Anyám menekített ki az égő házból. Egyetlen emléktárgyat hoztam el. Apám revolverét, amit még aznap használnom kellett két kósza ork ellen. Mindezt tíz évesen. Szóval ezzel csak azt akartam mondani, hogy nem egy bársonnyal bevont puha ágyon pottyantam ki anyám farából. Ezért vagy te megkötözve, és nem én. Ahogy fokozatosan átvettük az uralmat a bolygón, úgy váltam én is igazi harcossá. Az alap kiképzésem után a „Hajnali kószák” csapatába kerültem. A még fel nem derített területeket kellett bejárnom. És mondhatom sok erdőt kellett leégetnünk, mert egy-egy ork tábort találtunk. Itt ismerkedtem meg George „Iszomhakell” John-al.
Az esti rumozás vele mindig üdítően hatott rám, és utána a hajnali őrjáratkor is jobban ment a célzás. Jelenleg fogalmam sincs, mi lehet vele… állítólag valami hajón szolgál biztonsági parancsnokként.
Biztonsági… khm…parancsnok.. hahaha!!!! Nah most már eleget hallottál? Értem én miért beszéltetsz… Ha a puskacső az én fejemhez szorulna, akkor én is késleltetném a halált. Bár én fele annyira sem félek tőle. Biztosan érdekel miért küldtek érted…

Azt, hogy miért akarnak holtan látni, azt nem tudom. Nem is az én dolgom. Én az Istencsászár segedelmével rád találtam, és egyenlőre csak elbeszélgetni szerettem volna veled. Túl könnyű volt elkapni, így mehetsz! Elengedlek. Kapsz száz méter egérutat. Viszlát! (a detonátornak úgy is háromszáz méter a hatósugara)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése