A kalandban résztvevő játékosok:
- Darius Matteo - Explorator, Engineseer-Prime. Játékos: Quipper
- Ed Terry - Arch-Militant, Master-at-Arms. Játékos: Sima
- Ramirez de Ruyter - Rogue Trader, Lord-Captain. Játékos: Peet
Dátum: 250.806 M41
Profit faktor: 72
A Dinasztia flottája: Zászlóshajó - Emperor’s Glory (Turbulent-class Heavy fregatt), Bounty of Scintilla (Loki-class Q-ship), Dawn of Man (Sword-class fregatt), Great Line (Universe-class Mass Conveyor) - szárazdokkban, Sage of Soul (Defiant-class light-cruiser) - szárazdokkban, Effect Of Greatest (Meritech Shrike-class raider)A modul borítója |
Eljött a nagy pillanat, belevágtunk a Citadell of Skulls modulba. A modul nehéz, viszont a jutalom is ezzel arányos.
A parti nekilátott a régóta halasztott nagybevásárlásnak, ez főleg űrhajóalkatrészeket jelentet a szárazdokkban pihenő hajóknak, illetve pár személyes cuccot. Mivel már jelentős mennyiség felgyűlt a kapitány listáján, ezért nagy körutat tettek: Footfall - Port Wander - Junos bányavilág (Calixis szektor) - Malfi bolyvilág - Landunder bolyvilág - Lathe kohóvilágok - Port Wander és újra Footfall. Sikerült a Great Line-t "kipimpelni"és a Sage of Soul is 90%-ban kész van, feltöltve torpedókkal és vadászokkal.
Ezt követően újra elővették Drexus Skart, és meghallgatták a tervét Karrad Vall kincseskamrájának kifosztására. Mivel a kapitány szerint akár működhetett is, ezért belevágtak, a két fregattal és a raiderrel a Dioskouri rendszer felé vették az irányt.
Mivel a rendszert egy fekete lyuk dominálja, ezért tele van csillagászati anomáliákkal, amik jócskán megnehezítik a bejutást. Persze a kalózoknak is megvan rá a módszere, egy warp jelzőfényt működtetnek - az Astronomicon megcsúfolását - ami segít a tájékozódásba. Drexus ennek segítségével irányította egyre beljebb a flottillát. A rendszerben találkoztak Darexor kapitánnyal és cirkálójával a Dark Gift-el, aki 1000 rabszolgát akart tőlük vámként. Ed megmondta a frankót neki, mire Darexor mentegetőzve elhúzta a csíkot.
Probléma nélkül megérkeztek Iniquity-hoz. Ez egy vulkanikusan aktív bolygó, savas óceánokkal, jelentős ipari kapacitással, orbitális űrdokkokkal, és hasonlókkal. A hajók orbiton maradtak, a csapat pedig álcázva leszállt a felszínre. A terv az volt hogy a Koponyák Fellegvára melletti településen landolnak, és onnan gyalog jutnak be. A Fellegvárban egyre mélyebbre kell jutniuk, és ott lesz a Titkok Terme, ahol Karrad Vall évszázadok alatt felhalmozott zsákmányát tartja. Velük tartott Lumen Kayne asztropata a hajóról (NJK), mivel a mágneses viharok miatt nem lehet máshogy kommunikálni a hajókkal.
A Skarsdelve nevű településen szálltak le, ehhez képest még Footfall is egy rendezett birodalmi bolygónak tűnt. Kis utánjárással sikerült találni egy vezetőt - Fallon Marquese-t - aki átviszi őket a Koponyák Fellegvárához. Fallon a fizetség mellett azt is követelte hogy vigyék el bolygóról, Ramirez kapitány pedig beleegyezett. Beszerezték a szükséges felszerelést és nekivágtak az útnak, ami előzetes becslés szerint három-négy nap.
Itt kezdődtek a vicces a dolgok, mivel nem sikerült az Exploration challange-et megdobni, ezért háromszor ennyi ideig bolyongtak a hegyvidéken.
Egyik éjszaka rajtuk ütött pár mutáns rabszolga, de sikerült őket elintézni, habár kapitánynak egy sorspontjába került. Egy földrengést is átéltek, itt a kapitány és Fallon húzták a rövidebbet.
Végül tizenkét napnyi szenvedés után elértek a Fellegvárhoz. Fallont kis meggyőzéssel és fenyegetéssel rávették, ha ki akar jutni a bolygóról, tartson velük továbbra is.
A főkaput erősen őrizték ezért más megoldáshoz folyamodtak - egy hőelvezető ventilációs nyíláson másztak le. Ed elsőként mászott, sikeresen bele is zuhant, a többiek ügyesebbek voltak. Elintézték az itt őrködő harci szervitort, és kimásztak a Citadella szinten.
Elvileg három szinttel alattuk volt a Titkok Terme, így lefelé kellett tartani. Ezen a szinten kaptak helyet a hangárok egy tucat Valkyrie Skytalons helyből felszálló nehéz-emelővel. Találtak egy piac-szerűséget, majd a konyhában kötöttek ki. Az itt levő átható szagoktól és látványtól a Lumen kidobta a reggelijét. Ez elég nagy feltűnést keltett, így Ramirez kapitány a tömeget csillapította, és gyorsan kivezette társait a konyhából. Kint gyors számolás után feltűnt hogy Drexus nincs velük. Egy üzenetet kaptak tőle rádión: "Vigyázatok az Őrzővel!", majd megszakadt a kapcsolat. Megvonták a vállukat és tovább kutattak. Kutatásuk közben betévedtek egy kísérleti terembe, ahol tech-eretnekek végeztek förtelmes torzításokat. Egy kétfejű szervitor, egy feljavított ork, és egy átalakított pszi támadt rájuk. Ed leszedte az első két támadót, viszont a pszi befolyása alá vonta, és a következő sorozatot a mellette álló Darius kapta - aki így sorpont égetésre kényszerült. A kapitány is kapott ilyen utasítást ő Ed-et próbálta elintézni a kétkezes energiapengéjével, nem sok sikerrel. Végül lecsapták a tech-eretnekeket és a pszit.
Tovább haladva találtak egy Slaneesh szentélyt, de úgy döntöttek kerülik a harcot, így nagy ívben elsomfordáltak. Útközben elhaladtak a másodlagos energiapajzs vezérlőterme mellett - felmerült hogy felrobbantják, de valamiért arra nem gondoltak hogy lehet időzítve is, így kihagyták. Sikerült megtalálni a lefelé vezető lépcsőházat így megérkeztek a Kohó szintre.
Itt rövid bolyongás után elérték azt a termet ami navigációs jeladót működtette. A kristály falába emberek voltak rögzítve akik testnedveit kiszívta a fal, és egy káosz csillag mintában a padlón a központi gépezethez vezette. Több szervitort, és Démonettet találtak, aki az emberáldozatokért voltak felelősek. Ép látták, hogy két szervitor viszi a következő áldozatot - valószínűleg egy navigátor lehetett az illető. Mivel a navigátorok ritka és értékes személyek, így a csapat úgy döntött megpróbálja kiszabadítani. Nyolc démonettel, és ugyanennyi szervitorral kellet megküzdeniük. Ed strom bolterei két Démonettet kaszáltak el, majd a többiek is bekapcsolódtak. Az volt a szerencséjük hogy terem nagy volt, és a Démonettek pszi ereje nem hatott rájuk ilyen távolságból, így közelebb kellett jönniük. Km-ként sikerült duplákat dobni az erő megidézésekor, de szánalmas módon csak a táblázat alacsony balsikerei jöttek ki, 1 őrület pont és hasonlók. Végül komolyabb veszteség nélkül sikerült legyőzni a lényeket. A központi gépet megpróbálták szétrombolni, de a kézifegyvereik nem voltak alkalmasak rá. A navigátort kiszabadították és leszedték a harmadik szemét takaró fémlemezt. Zacharie-ként mutatkozott be, elmondta hogy ezen a szinten találnak még kínzókamrát, generátort és egy hatalmas gyárcsarnokot. Ed odaadta neki az archeotech lézerpisztolyát hogy tudjon mivel harcolni, majd az ebből a teremből nyíló lefelé vezető lépcsőn távoztak, a szintet maguk mögött hagyva.
Ezt követte a Katakomba szint, itt már egy barlangrendszerben kóvályogtak. Egy szakadék felett átívelő sziklahídon egy hordányi Dark Cherub támadt rájuk. Egyenként nem voltak ellenfelek, de így egyben már gondot okoztak. Mivel a komolyabb fegyvereiket nem tudták használni, ezért pisztolyokkal és gránátokkal irtották őket. Pár sérülést beszedtek, Fallon és a navigátor a padlóra került, de sikerült szétszórni a hordát.
Továbbhaladva Ed az egyik sarkon befordulva két Démonettel találta magát szembe. Az egyikük megvakított a csapatot, a másikuknak nem sikerült a varázslat. Ed még a mínuszok ellenére is sikeresen cafatokra lőtte őket közvetlen közelről. A következő találkozás vesztese ismét Ed volt, a folyosó fala megnyílt, és egy óriásrovar támadt rá a résből, ez akár rosszul is elsülhetett volna - viszont a több réteg páncélzat amit viselt immúnissá tette a lény ellen.
Ezután érték el a labirintust, ami egy önreprodukáló fémből épült fel. Itt bolyongtak össze-vissza meghúztak egy kart egy teremben, nem forgattak el egy kereket egy másikban, végül a vakszerencsének köszönhetően kiértek belőle. Itt egy bebörtönzött Titán princeps lett volna, későbbi modulötletként.
Ekkor ékeztek meg Kripta szintre, ahol a Titkok Terme kapott helyet. Hatalmas bronzajtón át léptek be a csarnokba, ahol ezer világ kincsei, fegyverei, és tudása állt halmokba. A terem közepén a képen látható robot ült. Felnézett rájuk és azt kérdezte: "Azért jöttetek hogy kiszabadítsatok?" A parti az igazságnak megfelelően válaszolt: "Nem, de megpróbálhatjuk" persze nagyon óvatosan. Darius MIU interfészével rácsatlakozott a lényre. Ez egy a Technológia Sötét Koréból származó önműködő robot volt, a a hírhedt Vasemberek tagja. Természetesen csapdába akarta csalni a partit. Viszont Darius 02-őt dobott Tech-use-ra így sikerült visszahatni a robotra, és kiiktatni a harcból. Emellett volt pár fejtörő ha azt megoldja akkor a robot harcolt volna az oldalukon - ez viszont nem jött össze.
Közben megjelentek a többiek is: két káosz varázsló távolabb (ők ki is estek egyből, Ed lekezdeményezte és szitává lyuggatta őket), négy Teremőr - alul kígyó, felül négykarú emberek, félelmtes közelharci tudással, és egy hordányi Khadem - mutáns rabszolga. Az elején még jól állt a csapat, viszont a Teremőrök nagyon keménynek bizonyultak (körönként három támadás, warp weapon, magas értékek plusz hárítások, sok életerő), így Ramirez kapitány és Ed is sorspontégetésre kényszerült hogy túlélje a harcot. Elég kétségbeesett volt a a helyzetük, nem tudták effektíven felvenni a harcot a lényekkel, Ed elda energiapajzsa pedig még túl is terhelődött. Végül egy radikális megoldást választottak: Fallon ellátta Lumen Kayne sebeit, aki teleportot kért az Emepror's Glory-tól - az ellenfelekre. A hajó legénysége sikeresen megdobta a próbát, így az összes ellenfél a vákuumban úszott tovább. [Az lfg.hu fórumozóinak: Itt lett volna az omniózus Nurgle Greater Deamon. A partit megkérdezve inkább haltak volna meg, de innen NEM fordulnak vissza, mivel soha többé nem jöhetnek ide. A teleport persze a démon ellen is működött volna.] Kis esélylatolgatás után megpróbálkoztak egy második teleporttal - ezúttal önmagukat és a kincset - és hatalmas szerencséjükre volt még ennyi kraft a gépezetben (D5 lehetőség játékülésenként) így sikeresen elmenekültek.
Persze mindez ez nem maradt észrevétlen így az Iniquity legendás farkasfalkájának hajói harcba bocsátkoztak velük. Három csathajó vette fel a kesztyűt: a Magnificent Raptor - Hellbringer Planetary Assault Ship, Dark Gate - Carnage Class Cruiser, és a Dragonscorpion - Pestilaan Light Cruiser.
Az ellenséges hajók szemből érkeztek, a két könnyűcirkáló nyerte a kezdeményezést, utána jött a parti három hajója, majd a cirkáló. A rendszerben uralkodó anomáliák miatt minden szenzor és lőtáv érték a felére csökkent így közel kellett manőverezni a sikeres találathoz. A Dragonscorpion Nurgle ragályhajója vírus torpedókat indított, de elzúgtak, a makrolövegnek pedig messze volt. A Magnificent Raptor vadászrajokat küldött ki, viszont a legénység is érezhette mi a tét, az elhárítólövegnek, sikerült mind a két rajt visszafordítani. A Raptor lövegei viszont szép találatokat könyvelhettek el a Glory-n. A parti ráfordul a Magnificent Raptor-ra és többszörös sortűzzel árasztotta el. A sok kritikus találat kiiktatta fegyverzetét, a pajzsot, a hajtóművet és az egyik indítóállást. Közben a Dark Gate és a Dragonscorpion közelebb próbált manőverezni - itt jött elő a nagy hajók nehézkessége, a kisebb hajók szinte körbetáncolták őket. A csapat el akart velük bánni, ezért Ed bevetette az atomtölteteket - amik elzúgtak a semmibe. A két fregatt és a raider sikeresen a Dark Gate holtterébe manőverezett és sortüzet adott le rá, sikerült kiiktatni a pajzsait, és a feléjük eső lövegeket. A Magnificent Raptor újra bombázókat, a Dragonscorpion pedig vírus torpedókat indított, viszont egyik sem járt sikerrel. A csapat az új sortűz után bevette a második atomtöltetet - ami ugyancsak a semmibe zúgott el. Sima itt már maga alatt volt. Jól manővereztek, kint voltak az ellenség tűzívéből, a következő sortűzzel űrroncsá nyomorították a Dark Gate-et, az utolsó atomtöltet pedig a Dragonscorpion orrában robbant. A Magnificent Raptor itt döntött úgy hogy neki elég, és menekülőre fogta, A Dragonscorpion megpróbálkozott egy csáklyázással, nem sok sikerrel. Ed rádión befenyítette a Dragonscorpion kapitányát, aki belement a tűzszünetbe, így túlélték az űrcsatát és sikeresen elmenekültek Iniquityről.
Szép teljesítményt nyújtottak, sikerült a három cirkálóból egyet - a legkeményebbet - legyőzni, a másik kettőt pedig megfutamítani.
Hazafelé tartva átnézték a Titkok Terméből zsákmányolt javakat:
A hagyományos kincsek és a kaland 15 profit faktort hozott a konyhára, és ők lettek a Kiterjedés legmenőbb arcai, sokan fizetnek nekik egy italt. Hisz úgyis ez lesz az utolsó, mivel Karrad Vall ezért kinyírja őket. Továbbá kaptak egy sorspontot is.
Mint kiderült Zacharie navigátor a Charybdis-en szolgált, amit évekkel ezelőtt fogtak el a kalózok Ez volt az hajó ami pletykák szerint megtalálta az Achilles haragját és kísérőhajóit, így parti erre áll rá a továbbiakban.
Folytatás jövő csütörtökön.
Ezt követően újra elővették Drexus Skart, és meghallgatták a tervét Karrad Vall kincseskamrájának kifosztására. Mivel a kapitány szerint akár működhetett is, ezért belevágtak, a két fregattal és a raiderrel a Dioskouri rendszer felé vették az irányt.
Mivel a rendszert egy fekete lyuk dominálja, ezért tele van csillagászati anomáliákkal, amik jócskán megnehezítik a bejutást. Persze a kalózoknak is megvan rá a módszere, egy warp jelzőfényt működtetnek - az Astronomicon megcsúfolását - ami segít a tájékozódásba. Drexus ennek segítségével irányította egyre beljebb a flottillát. A rendszerben találkoztak Darexor kapitánnyal és cirkálójával a Dark Gift-el, aki 1000 rabszolgát akart tőlük vámként. Ed megmondta a frankót neki, mire Darexor mentegetőzve elhúzta a csíkot.
Probléma nélkül megérkeztek Iniquity-hoz. Ez egy vulkanikusan aktív bolygó, savas óceánokkal, jelentős ipari kapacitással, orbitális űrdokkokkal, és hasonlókkal. A hajók orbiton maradtak, a csapat pedig álcázva leszállt a felszínre. A terv az volt hogy a Koponyák Fellegvára melletti településen landolnak, és onnan gyalog jutnak be. A Fellegvárban egyre mélyebbre kell jutniuk, és ott lesz a Titkok Terme, ahol Karrad Vall évszázadok alatt felhalmozott zsákmányát tartja. Velük tartott Lumen Kayne asztropata a hajóról (NJK), mivel a mágneses viharok miatt nem lehet máshogy kommunikálni a hajókkal.
A Fellegvár főkapuja |
Itt kezdődtek a vicces a dolgok, mivel nem sikerült az Exploration challange-et megdobni, ezért háromszor ennyi ideig bolyongtak a hegyvidéken.
Egyik éjszaka rajtuk ütött pár mutáns rabszolga, de sikerült őket elintézni, habár kapitánynak egy sorspontjába került. Egy földrengést is átéltek, itt a kapitány és Fallon húzták a rövidebbet.
Végül tizenkét napnyi szenvedés után elértek a Fellegvárhoz. Fallont kis meggyőzéssel és fenyegetéssel rávették, ha ki akar jutni a bolygóról, tartson velük továbbra is.
A főkaput erősen őrizték ezért más megoldáshoz folyamodtak - egy hőelvezető ventilációs nyíláson másztak le. Ed elsőként mászott, sikeresen bele is zuhant, a többiek ügyesebbek voltak. Elintézték az itt őrködő harci szervitort, és kimásztak a Citadella szinten.
Elvileg három szinttel alattuk volt a Titkok Terme, így lefelé kellett tartani. Ezen a szinten kaptak helyet a hangárok egy tucat Valkyrie Skytalons helyből felszálló nehéz-emelővel. Találtak egy piac-szerűséget, majd a konyhában kötöttek ki. Az itt levő átható szagoktól és látványtól a Lumen kidobta a reggelijét. Ez elég nagy feltűnést keltett, így Ramirez kapitány a tömeget csillapította, és gyorsan kivezette társait a konyhából. Kint gyors számolás után feltűnt hogy Drexus nincs velük. Egy üzenetet kaptak tőle rádión: "Vigyázatok az Őrzővel!", majd megszakadt a kapcsolat. Megvonták a vállukat és tovább kutattak. Kutatásuk közben betévedtek egy kísérleti terembe, ahol tech-eretnekek végeztek förtelmes torzításokat. Egy kétfejű szervitor, egy feljavított ork, és egy átalakított pszi támadt rájuk. Ed leszedte az első két támadót, viszont a pszi befolyása alá vonta, és a következő sorozatot a mellette álló Darius kapta - aki így sorpont égetésre kényszerült. A kapitány is kapott ilyen utasítást ő Ed-et próbálta elintézni a kétkezes energiapengéjével, nem sok sikerrel. Végül lecsapták a tech-eretnekeket és a pszit.
Tovább haladva találtak egy Slaneesh szentélyt, de úgy döntöttek kerülik a harcot, így nagy ívben elsomfordáltak. Útközben elhaladtak a másodlagos energiapajzs vezérlőterme mellett - felmerült hogy felrobbantják, de valamiért arra nem gondoltak hogy lehet időzítve is, így kihagyták. Sikerült megtalálni a lefelé vezető lépcsőházat így megérkeztek a Kohó szintre.
Démonett |
Ezt követte a Katakomba szint, itt már egy barlangrendszerben kóvályogtak. Egy szakadék felett átívelő sziklahídon egy hordányi Dark Cherub támadt rájuk. Egyenként nem voltak ellenfelek, de így egyben már gondot okoztak. Mivel a komolyabb fegyvereiket nem tudták használni, ezért pisztolyokkal és gránátokkal irtották őket. Pár sérülést beszedtek, Fallon és a navigátor a padlóra került, de sikerült szétszórni a hordát.
Továbbhaladva Ed az egyik sarkon befordulva két Démonettel találta magát szembe. Az egyikük megvakított a csapatot, a másikuknak nem sikerült a varázslat. Ed még a mínuszok ellenére is sikeresen cafatokra lőtte őket közvetlen közelről. A következő találkozás vesztese ismét Ed volt, a folyosó fala megnyílt, és egy óriásrovar támadt rá a résből, ez akár rosszul is elsülhetett volna - viszont a több réteg páncélzat amit viselt immúnissá tette a lény ellen.
Ezután érték el a labirintust, ami egy önreprodukáló fémből épült fel. Itt bolyongtak össze-vissza meghúztak egy kart egy teremben, nem forgattak el egy kereket egy másikban, végül a vakszerencsének köszönhetően kiértek belőle. Itt egy bebörtönzött Titán princeps lett volna, későbbi modulötletként.
Az Őrző |
Közben megjelentek a többiek is: két káosz varázsló távolabb (ők ki is estek egyből, Ed lekezdeményezte és szitává lyuggatta őket), négy Teremőr - alul kígyó, felül négykarú emberek, félelmtes közelharci tudással, és egy hordányi Khadem - mutáns rabszolga. Az elején még jól állt a csapat, viszont a Teremőrök nagyon keménynek bizonyultak (körönként három támadás, warp weapon, magas értékek plusz hárítások, sok életerő), így Ramirez kapitány és Ed is sorspontégetésre kényszerült hogy túlélje a harcot. Elég kétségbeesett volt a a helyzetük, nem tudták effektíven felvenni a harcot a lényekkel, Ed elda energiapajzsa pedig még túl is terhelődött. Végül egy radikális megoldást választottak: Fallon ellátta Lumen Kayne sebeit, aki teleportot kért az Emepror's Glory-tól - az ellenfelekre. A hajó legénysége sikeresen megdobta a próbát, így az összes ellenfél a vákuumban úszott tovább. [Az lfg.hu fórumozóinak: Itt lett volna az omniózus Nurgle Greater Deamon. A partit megkérdezve inkább haltak volna meg, de innen NEM fordulnak vissza, mivel soha többé nem jöhetnek ide. A teleport persze a démon ellen is működött volna.] Kis esélylatolgatás után megpróbálkoztak egy második teleporttal - ezúttal önmagukat és a kincset - és hatalmas szerencséjükre volt még ennyi kraft a gépezetben (D5 lehetőség játékülésenként) így sikeresen elmenekültek.
Magnificent Raptor |
Dragonscorpion |
Dark Gate |
Űrcsata 2. köre |
Szép teljesítményt nyújtottak, sikerült a három cirkálóból egyet - a legkeményebbet - legyőzni, a másik kettőt pedig megfutamítani.
Hazafelé tartva átnézték a Titkok Terméből zsákmányolt javakat:
Stáziskoporsó lakója |
- Egy működő stáziskoporsó az Inkvizíció jelével, benne a képen látható lénnyel.
- Fegyver kiegészítő, amit ha nem a megfelelő ember aktivál, a fegyvert mérgezett pengéket lök a tenyerébe.
- Haj implantok - olyan színű amilyennek akarod.
- Díszes réz és bronz sisak, látni rajta az immatérium és a matérium közti réseket és töréseket - warp energia hajtja.
- Lathe folyékony fém penge - egy stázismezőben tartott folyékony penge, nehéz viszont adja a Concussive trait-et, azaz minden csapásnál esélyesen feldönti az ellenfelet.
- Stich [Férc] páncél - feljavított gárdista páncél önregeneráló ablatív réteggel, könnyebb benne lopakodni, egy beépített fúziós rendszer látja el energiával. Jár hozzá egy energiakés amit mágneses hajítófegyverként vissza lehet hívni. Sisak nincs.
- Időeltolásos energiapajzs - a beérkező csapásokat eltéríti azzal hogy elcsúsztatja a jövőbe őket.
- A Lecticio Divinitatus egy eredeti példánya - tízezer éves könyv, az első ami a Császár isteni mivoltát kifejti, felbecsülhetetlen értékű ereklye.
- Egy démonkódex, mutánsbőrben, vicsorgó borítóval.
- Ősi írások: Térkép Winterscale naplójából (Hostile Acq. 140. o) és a Libellus Apello a Nevek Könyve (Radical's Handbook 178. o).
- Egy emberi méretre készült Terminator power armor - ami még különlegesebb a vállvason a XI-es szám látható, az elveszett és a feljegyzésekből kitörölt első Légiók egyike. Benne egy csontvázzal. Működőképes.
- Pár fegyver: Meritech cannon (ITS 121. o), Null rod (ITS 124. o), Dark Eldar Scissorhand (HA 56. o) és egy Démonkard.
- Három melta torpedó robbanófej - ezekkel lehetett volna lyukat ütni a Terem falán. Ha van hozzá torpedótest, használható űrhajókon.
- Egy csillagtérkép.
- Egy xeno szobor - lásd kép.
Xeno szobor |
A hagyományos kincsek és a kaland 15 profit faktort hozott a konyhára, és ők lettek a Kiterjedés legmenőbb arcai, sokan fizetnek nekik egy italt. Hisz úgyis ez lesz az utolsó, mivel Karrad Vall ezért kinyírja őket. Továbbá kaptak egy sorspontot is.
Mint kiderült Zacharie navigátor a Charybdis-en szolgált, amit évekkel ezelőtt fogtak el a kalózok Ez volt az hajó ami pletykák szerint megtalálta az Achilles haragját és kísérőhajóit, így parti erre áll rá a továbbiakban.
Folytatás jövő csütörtökön.
Plusz gondolom megkapták az Enemy (Pirate Captain) talent-et is :)
VálaszTörlésKíváncsi vagyok mit lép a nagy kalóz, most, hogy lenyúlták a kincsét...
Külön erre talent-et nem adtam de az ellenségek listáján előre ugrott Karrad Vall. Jelenleg annyi szerencséjük van h nincs saját bolygójuk így elég nehéz őket megtalálni vagy csapás mérni rájuk - Footfall pedig csak ezért kemény dió. De ami késik, nem múlik.
VálaszTörlés6 hajójuk van, de nincs bolygójuk? 0_o
TörlésMiért? :D
Ami volt elbukták és nem éreztek túl nagy hajlandóságot a visszafoglalásukra. Így is nyeregben érzik magukat és egy flottát nehezebb megtalálni mint egy bolygót.
Törlés